קסימי ווג. צילום: שני בריל

מתוך 17 הסניפים החדשים של המותג אקסימי ווג, סניף הדגל של החברה ייפתח בסינמה סיטי בירושלים בעלות של מיליון שקל.

חצי שנה לאחר שרכשו רוני ופרדי אינסנז, בעלי רשת SCOOP  75% מזיכיון המותג למוצרי פיצ'פקעס לתחום הבית:  אקסימי ווג, (XIMI VOGUE) בישראל, פותחת הרשת היפנית 17 סניפים בהשקעה של כ-16 מיליון שקלים.

כיום הרשת מפעילה 6 סניפים בישראל: בקניון עופר השרון – נתניה, קניון רוטשילד – ראשון לציון, בקניון צים ארד, ברחוב הרצל – רחובות,  בקניון לב הפסגה – ירושלים, במתחם סבן מול – אום אל פאחם.

הסניפים החדשים מצטרפים לסניפים הקיימים ויפתחו על שטחים המשתרעים בין 150 מ"ר ל 250 מ"ר, בקניונים ומרכזים אסטרטגים: קניון עזריאלי ת"א, עופר גרנד קניון – באר שבע, סינימה סיטי ירושלים,  קניון עזריאלי חיפה, עופר לב חדרה, קניון עזריאלי עכו, קניון עזריאלי קריית אתא,  תחנה מרכזית באר-שבע, תחנה מרכזית עפולה,  קניון צים סנטר נתיבות, צים בית שאן, ברחוב הרצל – חיפה, קניון חאן ראש פינה, אשקלון גיראון,  רחוב ביאליק ברמת-גן, תחנה מרכזית באר שבע ותחנה מרכזית עפולה.

רוני אינסאנז, מבעלי הרשת: "בשנים האחרונות נכנסו לישראל 3 רשתות המתמחות בתחום אך המותג אקסימי ווג הוכיח בחצי שנה האחרונה עם פדיון של חצי מיליון שקלים לסניף, שהיא כיום הרשת המובילה בתחום". עוד מסר אינסאנז כי הצפי להגיע עד סוף שנת 2020 ל-50 חנויות ברחבי הארץ.

רשת אקסימי ווג נמצאת בבעלות של האחים רוני ופרי אינסאנז (75%) והיתר בידי האחים אשר וליאור מתתיהו. המותג פועל ב-77 מדינות עם 1,400 חנויות ומחזור שנתי של מיליארד דולר. לרשת בישראל 7,000 פריטים במגוון קטגוריות, כמו ציוד משרדי, אביזרים לבית וגאג'דטים אלקטרוניים, כשהמחירים נמוכים מהמתחרים בישראל, ונעים מ–4 שקלים ועד 49 שקל.