ימית בראשי, סטודנטית ירושלמית, לא ידעה מה המחיר שתצטרך לשלם עבור תיקון מכשיר סלולרי בחברת אורנג'. לאחרונה היא ניגשה לאחד מסניפי השירות של החברה כדי לתקן תקלה שנתגלתה בטלפון נייד שקיבלה ממקום העבודה שלה.

בואו להצטרף לעמוד של "ידיעות ירושלים" בפייסבוק

בראשי שאלה את נציגת השירות במקום מה עלות התיקון. זו ענתה לה כי רק לאחר בדיקה במעבדה יהיה אפשר לנקוב בסכום מדויק. בתגובה ביקשה בראשי כי לפני התיקון יודיעו לה מה עלותו והיא תחליט אם היא מעוניינת לבצעו.

כעבור ימים אחדים היא נקראה למרכז השירות לקחת את מכשירה המתוקן. לטענתה, כשלקחה את המכשיר לא נאמר לה דבר על תיקון כלשהו שבוצע בטלפון או על תשלום עבורו.

כשהגיעה החשבונית החודשית התברר לבראשי כי היא חויבה במאה שקל עבור החלפת הסוללה ותיקון המכשיר. היא מיהרה לפנות לאורנג', ושם אמרו לה כי החברה אינה מודיעה על תיקונים בסכומים של עד מאה שקל והתנערו מהבטחתם להודיע לה על כל תיקון. למזלה של בראשי הסכים מקום העבודה שלה לשאת בעלות התיקון הזה.

בחשבונית הבאה שקיבלה בראשי היא הבחינה בחיוב נוסף, הפעם על סך 40 שקל. היא חייגה שוב למוקד החברה, ואז נטען באוזניה כי הכסף נלקח מאחר ששינתה כמה פרטים בחשבונה.

רק לאחר שבראשי הבהירה כי מקום העבודה שלה בלבד רשאי לבצע שינויים בחשבונה הסכימו בחברת אורנג' להשיב לה את כספה, אך רק בצורת דקות שיחה.

בראשי סירבה וביקשה לקבל כסף מזומן. לדבריה, נציג השירות הבטיח לה כי הנושא ייבדק וייצרו עמה קשר. בראשי עדיין ממתינה לתגובת החברה.

בעקבות פניית המדור: פרטנר: "טרם הכנסת המכשיר לתיקון נתנה הלקוחה את הסכמתה בכתב כי תחויב על התיקון אם הסכום לא יעלה על 99 שקל. עם זאת, בחרנו לזכותה על שני החיובים באופן מיידי".

השורה התחתונה: העיקר שהכסף הוחזר ללקוחה.