תושב רמת אשכול גילה לפני כמה שבועות שקו הטלפון שלו נותק. התושב, לקוח של חברת נטוויז'ן זה חצי שנה, התקשר למוקד שירות הלקוחות, שם הוסבר לו שהוא נותק בגלל חוב של 12 שקלים.

בואו להצטרף לעמוד של "ידיעות ירושלים" בפייסבוק

המנוי ההמום התפלא שבגלל סכום כה פעוט מנתקים אותו מהעולם. הוא מיהר לשלוף את כרטיס האשראי ולשלם את חובו לספקית התקשורת, בתקווה שקו הטלפון שלו יחזור לפעול כמה שיותר מהר.



חשבתם שזה יפתור את הבעיה? רק כשבועיים אחרי תשלום החוב חזר קו הטלפון לפעול, אחרי שהלקוח בזבז עשרות דקות שיחה למוקדי השירות של החברה וקיבל שוב ושוב הבטחות מנציגי השירות ש"הקו יחזור לפעול בתוך עשר דקות".

בעקבות פנייתינו מנטוויז'ן נמסר כי "חידוש הקו התעכב בשל תקלת מחשב, תוך שנציגינו נמצאו במעקב אחר הטיפול בה. מרגע שזו טופלה, הקו חובר ויצרנו קשר עם הלקוח לסיום הטיפול בפנייתו".

השורה התחתונה: נו, ולא חשבתם לתת ללקוח פיצוי כלשהוא?