אורלי פול משכונת רמות לא תיארה לעצמה שהזמנת מצרכים שביצעה בשעות הערב תגיע אליה רק בשעה אחת בלילה.

רכוש נטוש במקום מקומות חנייה
המבוכה של חברת כלמוביל
כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet

האירוע קרה לפני כשבוע, אז התקשרה פול לרשת 'שוק העיר', שפועלת בקניון החדש בשכונה הצפונית. פול עברה לפני כמה זמן תאונת דרכים שבעקבותיה אושפזה תקופה ארוכה ועד היום היא עוברת טיפולים פיזיותרפיים, וזו גם הסיבה שהחליטה להזמין מצרכים עד הבית.



הלקוחה טוענת כי התקשרה לסניף הרשת בשעה שבע וביצעה הזמנה בשווי של כמה מאות שקלים. בסביבות השעה עשר בלילה, לטענתה, היא יצרה קשר עם הסניף ברמות ושאלה לפשר העיכוב. לדבריה, נאמר לה כי זמן הגעת המשלוח הוא עד שש שעות.

פול טענה בפניהם כי כאשר הזמינה את המשלוח לא נאמר שהוא עלול להגיע באחת לפנות בוקר, אך זה מה שקרה בסופו של דבר. עכשיו היא דורשת פיצוי על כך שנאלצה להמתין עד שעה כה מאוחרת.

מהמרכול נמסר: "שוק העיר רואה בלקוח גורם חשוב, ולפיכך היא עושה הכל כדי להעניק לו את השירות היעיל, הזמין והראוי. אשר למקרה הנדון, יצויין כי הרשת מצרה על העוגמה. אנו נעמוד בקשר עם הלקוחה ליישור ההדורים".