ביצפר. בקרוב בירושלים
מתחם אליאנס, בין שוק מחנה יהודה למרכז כלל, מחזק את מעמדו כמתחם של אמנות והייטק. לחממה הטכנולוגית מאס־צ'לנג' ולעמותת 'רוח חדשה' שפועלים במקום עומד להצטרף כעת גם מוסד ההשכלה המקצועית 'הבצפר' של חברות הפרסום והדיגיטל. כבר בחודש הבא ייפתח במקום קורס ראשון של ניהול שיווק בדיגיטל.

עופר ברקוביץ', סגן ראש העירייה ויו"ר תנועת התעוררות, שפעל למהלך לפתיחת שלוחת 'הבצפר' בירושלים מסר: "תנועת התעוררות מברכת את הבצפר על פתיחת שלוחתו הראשונה בירושלים וקוראת לציבור הירושלמי להירשם. זו סנונית ראשונה בדרך לחיזוק תעשיית הפרסום בירושלים  בכוונתי להמשיך לפעול לייצר משרות ולפתח את כלכלת העיר".

'הבצפר' הוקם לפני 17 שנה בנמל תל אביב ביוזמת איגוד חברות הפרסום של ישראל. לאחרונה נענה האיגוד לבקשת עיריית ירושלים והחליט לפתוח שלוחה גם בבירה. במסגרת הלימודים יתמחו הסטודנטים בתכנון אפליקציות מובייל ללקוח, שיווק ופרסום באמצעות פילוח וטרגוט קהלים. כמו כן ילמדו עקרונות של מסחר דיגיטלי, ניהול אתרי אינטרנט, אסטרטגיית תוכן ועוד.

בוגרי הקורס יוכשרו בתפקידים בתחום הפרסום הממוחשב, כגון מנהלי דיגיטל בחברות ובמשרדי פרסום, מנהלי קמפיינים, קנייני מדיה, מקדמי אתרים, מנהלי תוכן ומדיה חברתית. הקורס ייפתח בחודש נובמבר ויימשך שמונה חודשים בלימודי ערב פעמיים בשבוע.