לאחר הפסקה של שלושה חודשים – הפרויקט של תחנת הרכבת בכניסה לעיר מתעורר: רכבת ישראל עומדת לחתום על הסכם עם חברת ההנדסה 'אל הר' (מקבוצת קרדן נדל"ן) להמשך ביצוע הקמת תחנת הרכבת בכניסה לעיר.

החברה תיקח במיזם את מקומה של 'רמט' שנקלעה לקשיים כלכליים ונאלצה להפסיק את העבודות. 'אל הר' רכשה לאחרונה את 'רמט', ולמרות שהרכישה עצמה לא הבטיחה את העובדה שהיא תבצע את הקמת התחנה, הרי שכך עומד להיחתם בקרוב.

מדובר בביצוע העבודות להקמת שלד התחנה, וכן כריית פירים באזור הכניסה לירושלים - במסגרת פרויקט הקו המהיר תל אביב-ירושלים (A1).

בסוף 2008 זכתה רמט במכרז לביצוע עבודות הכרייה והשלד של התחנה בעלות של כ-83 מיליון שקל, אלא שלפני כשלושה חודשים על רקע הקשיים אליהם נקלעה החברה היא נאלצה להפסיק את העבודות . בתגובה החליטה הרכבת לחלט את הערבויות שהפקידה רמט בסך ששה מיליון שקלים, והודיעה לה על ביטול ההתקשרות עמה.

מאז מנסה הרכבת להתקשר עם חברה שתשלים את העבודות. הפתרון הגיע בשבועות האחרונים, לאחר ש'אל הר' רכשה את 'רמט'. אז גם נפתח המשא ומתן לחידוש העבודה בתחנה, וכעת, כאמור, הוא עומד בפני סיום.

עלות הקמת התחנה בכניסה לעיר נאמדת בכ-200 מיליון שקל והיא תכלול ארבעה מפלסים שיגיעו עד לעומק של 80 מטר מתחת לקרקע. בשני המפלסים התחתונים מתוכננים רציפי נוסעים ודרגנועים כאשר שש מעליות מהירות יובילו את הנוסעים אל שני המפלסים העליונים של התחנה.

התחנה תשתרע על שטח של יותר מעשרת אלפים מ"ר ותהיה חלק ממרכז תחבורתי גדול שיכלול את התחנה המרכזית לאוטובוסים, תחנת הרכבת הקלה וחניון של 2000 מקומות חניה לרכב פרטי.

רכבת ישראל בתגובה:"מאז הופסקו העבודות עשתה רכבת ישראל מאמצים רבים על מנת להמשיך בעבודות הקמת התחנה ולחתום על התחייבויות חדשות מול 'רמט' ו'אל-הר'. בימים אלו נמצאת רכבת ישראל במו"מ לחידוש העבודות מול חברת ההנדסה 'אל-הר'.