כשהסלק והאבוקדו ייפגשו בסלט שלכם, התוצאה תהיה לא רק טעימה, אלא גם תתרום לכם שפע מינרלים, ויטמינים ושומנים איכותיים.

צילום: ענת לשם

למרות שרוב הקלוריות באבוקדו מגיעות משומן, אין מה לחשוש, האבוקדו עשיר בשומנים בריאים ומועילים המסייעים לשמור על תחושת שובע ארוכה.

והסלק? הוא ידוע כפצצת בריאות סגולה. בין תכונותיו המרשימות: שמירה על בריאות הלב וכלי הדם, נוגד חמצון עוצמתי ביותר, נוגד דלקת, מסייע לגוף בפינוי רעלים ותומך בגופנו תמיכה רב מערכתית.

סלט סלק ואבוקדו חורפי

מה צריך?

סלק גדול מאודה, קלוף וחתוך לקוביות

אבוקדו גדול קלוף וחתוך לקוביות

חופן גרעיני חמנייה טבעיים

לימון

מלח

שמן זית

איך מכינים?

מערבבים הכל ביחד ואוכלים בתיאבון. 

ענת לשם - נטורופתית, בישול צמחוני וטבעוני, בעלת קליניקת מעגל החיים - מרחב נעים ומאפשר לטיפולים ופעילויות בתחומי הגוף, הנפש, היצירה וכל מה שבינהם.