הבריכה בפסגת זאב. צילום: מיינט

התושבים בפסגת זאב נגד מחירי הבריכה השכונתית: עצומה עליה חתמו למעלה מאלף תושבים, קוראת למנהל הקהילתי לשנות את מדיניות מחירי הכניסה לבריכה ולאפשר כניסה אליה גם באמצעות רכישת כרטיס כניסה בודד חדש פעמי.

כזכור, לאחרונה נפתחה בשכונה הבריכה שנבנתה מכספי הציבור. עם פתיחת, הופתעו תושבי השכונה לגלות כי במקום לא יימכרו כרטיסי כניסה חד פעמיים. בפני באי הבריכה עומדות שתי אופציות בלבד: לרכוש כרטיסיית כניסות במחיר של 400 שקלים (ללא כניסה בשבת), או לחילופין לרכוש מנוי שנתי בעלות של 3,120 שקלים. תושבי שכונת פסגת זאב בפרט ותושבי ירושלים בכלל, שאינם יכולים להרשות לעצמם מחירים כאלו - לא יוכלו לעשות שימוש בבריכה. כרטיס כניסה חד פעמי שאמור לעלות כמה עשרות שקלים - לא קיים במילון המונחים של המינהל הקהילתי של פסגת זאב.

לאחר הפרסום ב - mynet, גברה המחאה נגד המנהל הקהילתי שקבע את המדיניות המדוברת, שהתבטאה היטב ברשתות החברתיות. לא מעט תושבים קראו להחרים את הבריכה בעוד שאחרים ציינו ש״עדיף לנסוע לים״. בתוך כך, בינתיים נפתחה העצומה, שצוברת תאוצה בימים אלה. 

״התגובה הרשמית היחידה שהתושבים קיבלו היא שהמצב נוצר כדי לשמור על הסטנדרטים הגבוהים של המתקנים״, נטען בעצומה. ״התגובה הזאת בעצם אומרת שאלפי התושבים, שהבריכה נבנתה גם המיסים שהם משלמים, שלא יכולים להרשות לעצמם לשלם 400 שקלים בבת אחת, לא נחשבים ב'סטנדרטים הגבוהים' של אותה הבריכה הציבורית. עוד אנשים שסובלים מהמצב הזה הם אנשים שבאים לבקר קרובי משפחה או חברים, ורוצים ללכת פעם אחת לבריכה של השכונה אבל לא יכולים כי הם לא רוצים לשלם 400 שקלים. אם אתם חושבים שהמצב הזה בלתי אפשרי, בבקשה תחתמו על העצומה כדי שנוכל לשנות את המצב הזה״.