קניון מלחה. צילום: יואב דודקביץ'

קניון עזריאלי ירושלים ינסה לפתור את מצוקת החניה של תושבי שכונת מלחה בעקבות הקמת הקו הכחול של הרכבת הקלה.

הנהלת קבוצת עזריאלי ומנהל הקניון נענו לבקשת העירייה והקצו 50 מקומות חניה ללא תמורה, מקומות המוקצים לתושבי שכונה מלחה בלבד. תקופת השימוש על ידי התושבים תהיה לתקופה של כ- 3 שנים ואו/עד לסיום תקופת העבודות.

כיצד תתבצע החניה? בהנהלה סיכמו שהעירייה תהיה בקשר עם ועד תושבי השכונה שידאגו לרשימה מעודכנת.

כחלק מתכנית הקמת הקו הכחול של הרכבת הקלה בעיר ירושלים, אשר במסגרתה תיבנה תחנת רכבת בסמוך לקניון ושכונת "מלחה", נאלצה עיריית ירושלים לפנות כ- 70 מקומות חניה המיועדים לתושבי שכונת מלחה אשר סובלים מאוד מקשיי חניה באזור מגוריהם.

עופר איוב, סגן ראש עיריית ירושלים פנה להנהלת קבוצת עזריאלי ולהנהלת הקניון בבקשה לעזור לתושבי השכונה בעת תקופת העבודות המתבצעות על מנת להקל ככל שניתן על מצוקת החניה בשכונה.

יורם פיק מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו שמחים ומברכים על תנופת הפיתוח בעיר ירושלים, ופועלים בשיתוף פעולה מלא עם עיריית ירושלים למען תושבי העיר. אנו מבינים את מצוקת החניה של שכונת 'מלחה' בעיר ופועלים בכל העת לעזור ולייעל את המצב ולכן לא היססנו להקצות 50 חניות בחניון של הקניון עבור תושבי שכונת מלחה וזאת  ללא תמורה" .