סנסיליפט מבית סנסיקה – 5 דקות בשבוע והקמטים נעלמים

הגיל לא עושה איתנו חסד. ככל שאנו מתבגרים, כך הגוף מייצר פחות קולגן שאחראי על גמישות העור. פועל יוצא מכך הוא שהחל מגיל 30 אנו צוברים יותר ויותר קמטים, בעיקר באזור הפנים והצוואר. אז מה עושים?
תוכן עניינים

בני אדם מנסים להילחם בתהליך ההזדקנות כבר אלפי שנים לפחות; אם זה באמצעות אלמנטים חיצוניים שגורמים לנו להיראות צעירים ומושכים יותר, ואם זה באמצעים אחרים. למרבה המזל כיום יש גם טכנולוגיות מתקדמות שנכנסו לתמונה, המאפשרות לנו לעשות מתיחת פנים ביתית בקלות ונוחות.

אבל מדוע אנו בכלל מאבדים קולגן ומועדים לקמטים?

זה קורה משילוב של תהליך ההזדקנות הטבעי שלנו, לצד סיבות חיצוניות נוספות כגון חשיפה לשמש ולרעלנים שונים, עישון ועוד. כל אלו תורמים את חלקם להידלדלות הקולגן והאלסטין שאחראים על גמישות העור, מה שבתורו גורם ליצירת קמטים ככל שחולפות השנים.

עד לא מזמן הנטייה הטבעית שלנו לטפל בבעיה הייתה לקבוע תור אחרי תור במכון היופי, או לרכוש קרמים ביתיים הטוענים ליכולות אנטי אייג’ינג. אבל בסופו של דבר מדובר בטיפולים שטחיים, פשוטו כמשמעו. כיום ניתן להשיג מכשור ביתי מתקדם שפועל בעומק העור ולא רק על פני השטח שלו.

איזו אלטרנטיבה יש לקרמים ולטיפולים?

אז במקום לבזבז עשרות אלפי שקלים לאורך השנים על מוצרי קוסמטיקה, כגון קרמים או טיפולי פנים שונים; ובמקום לרוץ למכוני היופי על חשבון הזמן הלא כל כך פנוי שלנו – מכשיר אחד עושה את כל העבודה ב-5 דקות בלבד בשבוע.

הכירו את סנסיליפט (SensiLift) מבית חברת סנסיקה, מכשיר אנטי אייג’ינג ביתי וקטן שעושה מהפכה בתחום האסתטיקה הרפואית. עם סנסיליפט מקבלים אפקט מיידי של מתיחת פנים, והקמטים נעלמים לאחר 5 דקות של שימוש, פעם בשבוע.

צפו: כיצד פועל סנסיליפט להחלקת קמטים?

אודות SensiLift

המכשיר הייחודי פועל בטכנולוגיית פטנט DRF – המבוססת על גלי רדיו. בשילוב טכנולוגיות נוספות, כגון עיסוי והפעלת חום על אזור הטיפול – סנסיליפט ממריץ את ייצור הקולגן, שבתורו מותח את העור ומחליק קמטים. וכל זה בלי לקבוע אינסוף תורים במכון היופי, ובלי לבזבז כסף שוב ושוב על סדרות טיפולים או מוצרי אנטי אייג’ינג.

סנסיליפט תוכנן ופותח בחברת סנסיקה, בפיקוח של רופאי עור מוסמכים לצד מומחים נוספים לאסתטיקה רפואית. המכשיר נבדק במחקרים קליניים וקיבל את אישור ה-FDA בארצות הברית, וכן את אישור משרד הבריאות בישראל. המכשיר הביתי והקומפקטי הזה מספק חלופה זולה, מיידית ונוחה לשימוש לכל מי שרוצה ליהנות מעור חלק במינימום השקעה של כסף וזמן.

במקום לשרוף כסף וזמן על טיפולים שונים במכוני היופי, קרמים לסוגיהם ועוד – שולפים את סנסיליפט מהתיק, מתיישבים על הספה או הכיסא ונהנים מטיפול מפנק בנוחות ובדיסקרטיות בבית. למכשיר סנסיליפט יש מנגנוני הגנה, המבטיחים טיפול בטוח ואפקטיבי בכל חלקי הפנים, הצוואר והמחשוף.

עם סנסיליפט ניתן להעלים קמטים ולהחליק את העור סביב העיניים, בין הגבות, סביב הפה, בצוואר ועוד. המכשיר נטען ונייד לחלוטין, כך שניתן להשתמש בו בכל רגע ובכל מקום – גם בבית, גם במשרד וגם בחופשה. כל מה שנשאר לכם הוא ליהנות מטיפול פנים מפנק ואפקטיבי.

דילוג לתוכן