יעדים שכדאי לשקול בשביל גיחה קצרה לחו”ל בחודשים הקרובים

בתקופה האחרונה הישראלים מרגישים בעוצמה את הצורך לצאת לחופשות קצרות בחו”ל כדרך להתרענן ולהחליף אנרגיה. העולם מציע מספר עצום של יעדים מושכים ויפים, שמתאימים מאין כמותם לחופשה קצרה אך בלתי נשכחת. קבלו ארבעה יעדים, שכל אחד מביא איתו כמה דברים מיוחדים משלו.
גיחה מהירה לחוץ לארץ
תוכן עניינים

קפריסין

אם אתם מחפשים דילים לפסח למגוון יעדים הרי שקפריסין היא מקום טוב להתחיל בו. האי הוא ממש תכשיט בים התיכון, יש בו שילוב של יופי ונופים, היסטוריה עשירה ושלל אתרים מדהימים. אי זה, העשיר בהשפעות יווניות וטורקיות, נמצא במרחק טיסה קצרה מישראל, כך שהוא יעד אידיאלי למי שמחפש נופש מהיר ומספק. הקסם של קפריסין טמון בחופיה הציוריים, באתרים ארכיאולוגיים כמו קברי המלכים או מנזר קיקוס הביזנטי. עבור משפחות, העיר פאפוס מלהיבה במיוחד. זהו אתר מורשת עולמית עם אטרקציות כמו הפארק הארכיאולוגי הידידותי למשפחות. העיר היא גם ביתם של חופים יפים ופארקי מים כמו פארק המים אפרודיטה, המציע כיף לכל הגילאים.

יוון

יוון היא שילוב מושלם של היסטוריה עתיקה ואווירה תוססת מודרנית. המורשת של המדינה ניכרת בערים כמו אתונה, שבה אסור לפספס את אקרופוליס המרהיב. איי יוון, כל אחד מהם עם הקסם הייחודי שלו, הם גן עדן של חופים שלווים, שקיעות מדהימות ואווירה נינוחה. אם אתם מחפשים יעדים למשפחות, כרתים בולטת לטובה. האי מציע מקומות כמו ארמון קנוסוס, לצד אטרקציות עכשוויות כמו אקווריום מדהים. זהו אחד האקווריומים הגדולים באירופה, המציע חוויה מרתקת לילדים בכל גיל.

גיאורגיה

גאורגיה, השוכנת בצומת הדרכים של אירופה ואסיה, היא מופת של תערובת תרבויות. יש בה היסטוריה עתיקה ונופים טבעיים מדהימים. מדינה זו ידועה בתושביה מסבירי הפנים, מסורות קולינריות עשירות ולחובבי הטבע, ישנו היופי עוצר הנשימה של הרי הקווקז. טביליסי, עיר הבירה, אהובה על תיירים וידועה בארכיטקטורה המגוונת שלה, בסצנת האמנות התוססת ובבתי המרחץ. עבור משפחות, ביקור בעיר המערות העתיקה אופליסציחה (Uplistsikhe) מומלץ ביותר. המקום מציע הצצה מרתקת להיסטוריה של גאורגיה. בנוסף, עיירת החוף באטומי מושלמת לחופשה משפחתית. יש בה טיילת חוף יפה, גנים בוטניים ולקינוח – הדולפינריום של באטומי. 

איטליה

איטליה היא המקום הנכון לחובבי אמנות, היסטוריה, אופנה, נופים או אוכל מדהים. עריה הן מוזיאונים חיים והקולוסיאום של רומא הוא דוגמא לאתר חובה. אסור לפספס את התעלות של ונציה שמציעות חופשה רומנטית שאין דומה לה. האזורים המגוונים של המדינה, הרחובות מלאי האמנות של פירנצה, המסעדות הלוהטות של סיציליה, יש באיטליה משהו לכל אחד. אם אתם מחפשים רעיונות למשפחות, כדאי לבקר ברומא ולשים דגש על היסטוריה עתיקה ושכיות חמדה מודרניות. העיר היא ביתם של הקולוסיאום והפנתיאון. יחד עם זאת הרבה ילדים ייהנו מאוד מאתרים כמו מעלית הזמן של רומא, זהו מסע מולטימדיה המפיח חיים בהיסטוריה של העיר. מתאים לילדים ומבוגרים כאחד. למגוון דילים לטיסות לחצו כאן 

דילוג לתוכן