איך לבחור את המארז המושלם לעובדים שלכם בפסח?

הענקת מתנות לעובדים היא תמיד רעיון טוב. גם למתנה קטנה יש אימפקט משמעותי, מפני שהיא משדרת אכפתיות והכרת תודה. בפרט כדאי לעשות זאת לקראת פסח, חג שבו מתנות לעובדים הן כבר מסורת. כאן בעמוד תמצאו המלצות לבחירת האופציה המושלמת. מוזמנים להיעזר בהן כדי לשמח את העובדות והעובדים וגם להפיק מקסימום תועלת מהנתינה.
מארזים לפסח
תוכן עניינים

מוצרים וכלים למטבח

פסח הוא חג של אוכל. זאת אומרת, בכל חגי ישראל יש מרכיב קולינרי משמעותי, אבל חג המצות – גם בגלל האורך שלו וגם בגלל ליל הסדר – הוא חג של ארוחות משפחתיות רבות. בהתאם אחת הקטגוריות הפופולריות של מתנות לעובדים לפסח היא כלים ומוצרים למטבח.

בין האפשרויות: מארז סירים, מחברת איכותית, מארז עם מוצרים שיכולים לשדרג כל ארוחה (שמן זית איכותי, חרוסת, ממרחים שונים, ריבות ועוד), ערכת יין ופרלינים משובחים, ויש עוד שלל אופציות קולינריות שכל עובד וכל עובדת ישמחו לקבל לחג.

מארזים בסימן התחדשות ופריחה

פסח הוא גם חג האביב. בתקופה שבה הטבע פורח ומתאפיין בהתחדשות, אפשר גם לבחור מתנות קטנות לעובדים שיסמלו צמיחה. למשל, פחית ממותגת שהופכת לעציץ ומגיעה עם זרעים והוראות שתילה וטיפול, כך שתוך זמן קצר העובדים שלכם יוכלו ליהנות למשל מבזיליקום תוצרת בית ושלל צמחי תבלין אחרים. עץ אושר קטן ושובה לב, עץ מזל חינני או עץ שפע מרשים הם עוד דוגמאות למתנות ירוקות ומוצלחות לפסח.

מתנות לטיול המושלם

סוג נוסף של מתנות שיכול להתאים מאוד לפסח הוא מוצרים שמיועדים לטיולים. בחול המועד רבים נהנים מחופשה ומנצלים את מזג האוויר הנוח כדי לצאת מהבית ולטייל ברחבי ישראל. פיקניקים, קמפינגים ובאופן כללי בילויים בחיק הטבע מחייבים ציוד מתאים, ולכן מתנה בקטגוריה הזו תהפוך לשימושית תוך זמן קצר מאוד.

בין האפשרויות: צידנית ממותגת, בקבוקי נירוסטה ששומרים על הטמפרטורה של המשקאות, תיקים אקולוגיים, צלונים איכותיים, משחקי חשיבה או משחקי קופסה להוספת עניין לפיקניק, ועוד.

התאמה מדויקת לעובדות ולעובדים

שפע האפשרויות מקנה לכל מעסיק ומעסיקה חופש בחירה נרחב. המפתח המרכזי לקבלת ההחלטה הנכונה ביותר הוא התאמה לעובדים. בעסקים קטנים קל יותר להבטיח התאמה מדויקת, אבל גם בחברות גדולות אפשר למצוא פריטים שיקלעו למכנה משותף נרחב, כך שכל העובדות והעובדים, או לפחות רובם המכריע, ישמחו לא רק על עצם הענקת המתנה אלא גם על המתנה עצמה.

לא לשכוח למתג את המתנה

אחרי שבוחרים את המתנה הנכונה ביותר לעובדות ולעובדים לקראת פסח, אל תשכחו למתג אותה. מומלץ להתנהל לפי הכלל ‘תפסת מרובה לא תפסת’, ו”להסתפק” במעט טקסט ואלמנטים ויזואליים. כשהמיתוג מדויק, הוא יעשה את העבודה, גם אם על המתנה יופיעו “רק” שם העסק, הלוגו, מספר טלפון או כתובת ומשפט אחד שמציין את המהות של החברה ואת הערך המוסף שלה.

למארזים מושלמים לעובדים בקרו באתר פפירוס בכתובת https://www.papirus.co.il

דילוג לתוכן