טיפים מיועץ עסקי בנוגע לבחירת סדנאות למנהלים

בעת בחירת סדנאות למנהלים, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים הספציפיים, היעדים ותחומי הפיתוח של הצוות הניהולי. במידה ואתם מתמודדים עם האתגר הזה בפעם הראשונה, קבלו מדריך שימושי שיעזור לכם בזה!
הרצאות עבור מנהלים
תוכן עניינים

להלן הצעדים המרכזיים שיעזרו לכם לבחור סדנאות יעילות למנהלים.

יעדי למידה

להתחיל בזיהוי יעדי הלמידה שרוצים להשיג באמצעות הסדנאות למנהלים. לבדוק את מיומנויות המפתח, הכישורים או תחומי השיפור החיוניים לצמיחה והצלחתם המקצועית של המנהלים.

צרכי הפיתוח 

לעשות בדיקת צרכים כדי להבין את הכישורים הנוכחיים, פערי הידע ותחומי הפיתוח של המנהלים. לאסוף משוב מהמנהלים עצמם, ומהדיווחים הישירים שלהם כדי לאתר תחומים לשיפור.

יעדים ארגוניים

להתאים את נושאי הסדנה עם היעדים האסטרטגיים וסדרי העדיפויות של הארגון. לבחור סדנאות התומכות בפיתוח מיומנויות וכישורים חיוניים להשגת הצלחה ארגונית והנעת ביצועים.

נושאים רלוונטיים

לבחור נושאי סדנא הרלוונטיים לתפקידים ולאחריות של המנהלים. נושאי הסדנה הנפוצים למנהלים עשויים לכלול פיתוח מנהיגות, מיומנויות תקשורת, פתרון קונפליקטים, בניית צוות, ניהול זמן, אינטליגנציה רגשית ותכנון אסטרטגי.

התאמה אישית 

כדאי להתאים אישית סדנאות כדי להתמודד עם אתגרים או הזדמנויות ספציפיות בתוך הארגון. להתאים את תוכן הסדנאות ופעילויות כדי לשקף את ההקשר והצרכים הייחודיים של הצוות הניהולי.

ספקי סדנאות 

לחקור מגוון ספקי סדנאות מוכרים, ארגוני הדרכה או יועצים בעלי מומחיות בפיתוח מנהיגות והדרכות ניהול. לחפש ספקים עם רקורד של העברת סדנאות איכותיות ומרתקות שמתאימות ליעדים.

אישורים וביקורות

לאמת את האישורים, הכישורים והניסיון של מנחי סדנאות או המאמנים. לבדוק ביקורות, המלצות ומשוב של המשתתפים כדי לאמוד את היעילות וההשפעה של הסדנאות המועברות על ידי המרצים.

לבדוק את תוכן הסדנה

לבדוק את סדר היום, קווי המתאר וחומרי הלמידה של הסדנאות כדי להבטיח שהם מכסים את הנושאים, הכישורים ויעדי הלמידה הרצויים. לחפש סדנאות המציעות כלים מעשיים, אסטרטגיות ותובנות מעשיות שהמנהלים יכולים ליישם בתפקידם.

שיטות למידה אינטראקטיביות

לחפש סדנאות המשלבות שיטות למידה אינטראקטיביות, כגון תרגילי תפקידים, דיונים קבוצתיים, סימולציות ויישומים מהעולם האמיתי. סדנאות אינטראקטיביות יכולות לשפר מעורבות, שימור ורכישת מיומנויות.

תמיכה לאחר הסדנה

לשאול לגבי תמיכה לאחר הסדנה, משאבי מעקב או הזדמנויות אימון שיכולות לחזק את הלמידה ולעזור למנהלים ליישם מיומנויות חדשות בעבודה היומיומית שלהם. תמיכה מתמשכת יכולה לשפר את האפקטיביות וההשפעה ארוכת הטווח של הסדנאות.

הגדרת ציפיות

העברת ציפיות, מטרות ותוצאות ברורות למנהלים המשתתפים בסדנאות. לעודד השתתפות פעילה, מעורבות ומחויבות ליישום למידה ומיומנויות חדשות בתפקידים הניהוליים.

לסיכום

על ידי ביצוע השלבים שנאמרו כאן לעיל, אפשר לבחור סדנאות למנהלים המותאמות לצרכי הפיתוח שלהם, מותאמות ליעדים הארגוניים, ונועדו לשפר את יכולות המנהיגות, להניע ביצועים ולטפח צמיחה מקצועית בצוות הניהולי. נכתב על ידי היועץ העסקי אריאל פינטו

דילוג לתוכן